Glada nyheter i allt arbetande

Oh, det är måndag och denna vecka kunde inte börjat bättre med fint väder och glada nyheter.
Började dagen med jobb 7-13. Lyx att ha hela em ledig och kunna njuta av sol och värmen!
Sen när jag kom hem så ringde M, våran teamledare på KTJ. Hon erbjöd mig en tillsvidareanställning på 75% från september. Endast dagtid och en helg i månaden. Precis de jag önskat och ett drömschema enligt mig som är van att jobba kvällar,nätter och varannan helg. Jag har inget emot att jobba obekväma arbetstider men ynka två dagpass på mitt 6-veckorschema är lite för lite för min del. Tänk er själva att alltid vara ledig på dagarna när ens sambo och vänner jobbar, och istället jobba när dom är lediga. Nej, det är jätte trist.
Därför är jag så glad att jag fick denna tjänst=)
 
Nu återstår bara att prata med min nuvarande chef och berätta att jag kommer sluta i höst.
Just nu jobbar jag häcken av mig med mina 80% på mitt ordinarie jobb och sen tillfälligt 50% på det nya. Jag vet, det blir inte många dagar ledigt. Jag har jobbat varje dag i över tre veckor och har min första lediga dag på söndag! Tills dess är det bara att bita ihop och tänka att det är bara en period det kommer vara såhär. Lönen blir ju bra=)
 
Nu har jag uppdaterat här och tänkte kila ut på en promenad, det är ju som sagt shorts-väder!
Ta vara på dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0