Ny dag

Somnade iaf tillslut igår i soffan efter att jag pratat med bästa vän.
Trodde jag skulle vakna upp på ett någorlunda bättre humör men när jag slog upp ögona så kom allt tillbaka från igår. Ville bara somna om och sova sova flera dagar kändes det som. Orkar inte vara ledsen eller må dåligt. Det känns så slöseri med tid men det kan man väl inte rå för. Jag hatar att ha en klump i magen och gråten i halsen och försöka tänka på andra saker men inget går. Jag vill vara glad idag, vara glad för att det är helg, vara glad för allt de positiva här i livet men varför ska det vara så svårt? att EN person kan ha sån stor påverkan på en. Att EN person kan få en att må så dåligt!

Jag måste komma på bättre tankar för jag vill inte deppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0