Påskpynt

image262
Köpte lite nytt påskpynt. Påsar till godis, påskägg till riset och lite fjädrar.


Nu har jag varit och handlat lite mat på Willys, hittade även lite fler påsksaker där som jag tänkte fixa iordning nu.
 I år sket jag i dom traditionella påskäggen, istället köpte jag dom gula små påsarna som jag tänkte fylla med godis och ge bort. Påskägg får man så många ändå. Dom små söta äggen ska jag hänga i påskriset tillsammans med lite fjädrar och sen har jag ju lite påskkycklingar och sånt trams som ska upp lite här och där så nog allt ska det bli lite påskstämning här också. *ler*

Kommentarer
Postat av: Maria

Gulligt! Jag gav också bort påsar med godis i =) Det blev uppskattat

2008-03-22 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0