Jag lever=)

hejsan. nu är jag tillbaka!
Jag var bara tvungen att meddela att allt gick bra tillslut efter en komplikation men får visa bilder och skriva mera sen för det är väldigt svårt att sitta upp, blir mest liggandes dom närmaste dagarna skulle jag tro.

Jag kan ju berätta att dom tagit bort nästan 600g i det ena bröstet och 500g i det andra. Det ena var lite större från början så därför blev det 100 g mer där. Så nu är dom iaf mycket mycket mindre. Jag har fått en liten c-kupa och jag tror det blir lagom. Svårt att säga nu innan svullnaden lagt sej och allt.
Men jag kan ju tala om att ont som fan gör det iaf. Ajajaj vad det ömmar!
Jag skulle adlrig klara det här utan morfin vill jag lova. Men det är värt det ändå, bara att stå ut dom första dagarna när det gör som ondast. Glad är jag iaf att jag gjorde det.
Men samma dag fick jag en komplikation så jag fick opereras igen. Men jag berättar om det senare, nu gör det för ont så nu måste jag återgå till sängläget.
Ha en underbar helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0