Underbara svärföräldrar

Eftersom jag precis tagit upp mitt bloggande igen så finns det såklart en hel del att berätta. Men, vi tar en sak i taget tror jag=)
Kan ju börja med det jag mest ser fram emot just nu...Våran Thailandresa i slutet av feb=))
Vi (jag och Alek) åker dit tillsammans med hans föräldrar och syster. Vi blir alltså bjudna på resan och ingen kan nog vara gladare än mig. Har aldrig varit i Thailand och som läget är nu hade inte ekonomin tillåtit det heller på några år. Vi blir iaf borta i lite mer än 2 veckor. Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är!
Så nu vet ni det, kommer säkert skriva lite mer om resan när det börjar närma sig och jag vet mer info om vart vi kommer vara, hotell mm. Spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0