inte min morgon



En bild från förra sommaren. Tyckte den passade in med mig bakom ratten=)




Dålig start på dagen.
Morgonen börjar med att jag drar till jobbet kl 7. När jag kommer dit så visar det sig att jag inte alls ska jobba då det blivit dubbelbokat och vi vart en för mycket. Så jag fick dra hem igen.
På vägen hem så svängde jag förbi Biltema för att fördriva lite tid. När jag sen ska köra därifrån så får jag inte igång bilen, den är stendöd! Upptäcker att jag inte stängt av bilstereon ordentligt så den hade såklart dragit slut på batteriet medans jag var in och handlade. Suck!
Tur att jag har sån snäll kille som kunde lämna jobbet och komma med startkablar så vi fick igång bilfan.
Efter det så drog jag direkt hem, ville inte bli stående nån annanstans dirket.
Ja som sagt, inte min morgon direkt. Hoppas resten av dagen blir bättre, solen lyser ju iaf=)

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0