Hej fredag

Fan vilket skönt humör jag vakna med!
Tänk vad lite sol och värme kan göra. Jag älskar sommaren!
Men rykten säger att det ska bli regn framöver, det hoppas jag verkligen inte stämmer. Vi drar ju till Boden på söndag, en veckas semester i stugan och då vill jag INTE ha regn! Ber till guden som jag tror finns, iaf just idag tror jag de eftersom jag ber=)

Jag är ledig idag men jobbar helgen istället.
Det är förresten Cityfestival så man kanske skulle ta sig ner till öltälten ikväll? Har ju lite sovmorgon imorn.
Nu under dagen ska jag iaf packa resväskan så man slipper stressa med sånt efter jobbet imorn. Åker ju på söndag direkt efter jag slutar så idag måste det bli gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0