Fredag förmiddag

Weei, nu var det fredag och helg igen!
Sovit jouren på jobbet och slutade kl 9.00. Har nyss ätit frukost och ska börja ta tag i dagens-att-göra. Tänkte städa, tvätta och cykla till huset och klippa gräsmattan. Så skönt att få allt sånt gjort så kan man njuta av helgen utan några måsten. Ska förresten jobba imorn, 12-21 så helt ledig blir jag ändå inte. Men ska försöka sluta lite tidigare eftersom vi ska hem till svärisarna på fest imorn kväll. Dels ska det firas att dom gått och gift sig på pappret och så fyller Elena min söta svärmor år. Tänk att man aldrig kan vara ute i god tid och handla present. Alek skulle köpa något under dagen, får se vad han kommer på. Bara han inte glömmer det..
Även ikväll är vi bortbjudna, det blir middag hos mina föräldrar. Vilken lyx att slippa laga mat två dagar i streck!
Nej, de var allt för nu. Kände bara för att skriva något här och så blev det=)

Tjingeling och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Hejsan jag heter Oskar och jobbar för ett produktionsbolag som heter itv och jobbar med ett program som heter halv 8 hos mig. Det vore kul om du kunde ringa mig på 0739085452

2012-10-08 @ 16:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0