Min semester

Dåligt uppdaterat som vanligt men hellre nåt än inget.
Tänkte berätta hur jag hade det på min semester=)

Jag hade en veckas semester för två veckor sedan, semestern tillbringade jag i Boden av alla ställen.
Aleks familj har stuga där så han och jag packade bilen och åkte 100 mil upp i landet. Bara bilresan tog ju nästan en dag men med några stopp på vägen gick det bra. Alek körde hela vägen dit men på hemvägen fick jag köra den första sträckan. Stugan var jättemysig, låg precis vid vattnet och där fanns en liten motorbåt som vi skulle åkt ut och fiskat med om inte vädret hade varit vår fiende. Det regnade exakt hela veckan så vi fick roa oss med inomhus aktiviteter. Vi besökte bla badhuset där det fanns roliga vattenrushkanor och bubbelpoolar, vi gick på stan och kollat in shoppingen samt fikat, hyrt film, tjuvtvättat våra kläder på en camping, badat i sjön i regnet, shoppat på Dollarstore, lagat god mat och druckit vin nästan varje kväll, varit på restaurang och besökt Bodens enda uteställe. Sammanfattat hade vi skitkul, det hände massa tokiga grejer också som jag inte behöver nämna här men så mycket har jag nog inte skrattat på länge under en vecka. Tack för bästa resesällskapet=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0