Life goes on


Tror detta är det senaste/sista kortet som tagits på mig och Dan.




Vill tillägna detta inlägg till mitt kära ex Dan. Imorgon är en speciell dag för dig, en dag du börjar om någon annanstans långt härifrån, du får en ny chans och det är på tiden att du får ordning på allt.
Jag tror på dig och vet att du fixar detta. Bara du själv vill! 
Du är alldeles för smart för att leva som du gjort. Lägg allt bakom dig och blicka framåt, det är bara du som begränsar vad du vill göra med ditt liv.
Bara för att vi inte är tillsammans längre betyder det inte att jag slutat brytt mig. Jag kommer alltid bry mig om dig, du var en stor del av mitt liv i 7 år vilket är en lång tid. 
Så nu håller jag tummarna för dig Dan, lycka till där borta och jag hoppas att du precis som jag träffar en underbar kärlek att dela framtiden med.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0