Ännu en helg är över


Blev så nöjd med håret igår! Gjorde "seawaves" med plattång för första gången,
bara lite lagom vågigt istället för lockigt som jag annars gjort med plattång. 
Nu är kortet taget idag dagen efter så vågorna har försvunnit något men det är ju
lite vågor kvar så man ser iaf. Vågigt kommer jag köra på i fortsättningen. I like!




Jaha, då var man här igen. Det är söndag och helgen har gått lika fort som alltid.
I fredags blev det bara lugn hemmakväll med kärleken. Vi drack lite vin och sen somna vi bägge två i soffan.
Förra helgen var vi hem till hans föräldrar och igår var vi på middag hos min familj, det börjar ta sig=)
Jag kan inte beskriva i ord hur lycklig jag är som har en sån fin pojkvän som Alek, han är världens bästa och allt känns så himla rätt!
Jag har inte sovit en natt utan han sedan flera veckor tillbaka så det känns nästan som han flyttat in här. Inte mig emot men jag måste nog styra lite plats i garderoben så han slipper ha kläderna i en väska på golvet,haha=)

Just nu är han och Putte på stan och kör sin söndagsfika som alltid. Själv har jag varit och handlat mat och tänkte passa på att städa lite innan karln kommer tillbaka.
Hoppas ni haft en lika bra helg som min!

Puss och kram/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0