Ledig torsdag

Hej,
Jobb hela veckan inklusive helgen för min del, därför är jag endast ledig idag istället.
Den veckan när jag har min jobbhelg så hinner man faktiskt inte med så mycket annat än just jobb.
Därför ska jag försöka få lite gjort idag, skulle behöva ha en stor rensning bland massa skräp som finns huller om buller, i lådor,skåp, källare och datarummet som blivit något slags förråd det senaste året. Brist på förvaringsutrymme skulle jag kalla det, skulle inte vilja påstå att det är jag som samlat på mig för mycket prylar direkt. Jaja, nåt behövs göras iaf för jag irriterar mig nåt sjukt mycket på alla onödiga grejer jag inte behöver.
Behöver ta en sväng till återbruket också men det är inte så lätt utan bil. Iriiterande, jaa!

Ska börja med att dricka en till kopp kaffe så får vi se vad som sker.

Önskar er andra en skön söndag!

Puss och kram/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0