1 månad idag

Då var min jobbhelg över och nu är det ny vecka och jag har två lediga helger framför mig.
Börjar inte förrän kl 16 idag så jag ska försöka röja lite här hemma. Behöver en riktig rensning bland både prylar och kläder. Jag blir galen när det är rörigt men eftersom jag aldrig är hemma så har jag inte brytt mig och det har bidragit till att när jag väl kommer hem rör jag till det ännu mera. Nu är det nog!
Anledningen till denna frånvaro heter Alek, det är han jag spenderat 95% av min lediga tid med.
Han är väldigt svår att fånga på kort men ni kan få en sneak peak på killen=)


Bilden är från Power Meet i år när vi satt utanför hans jobb och drack öl.
Som sagt, han är väldigt svår att få med på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0