i lördags


Näst intill omöjliga att få med på bild men jag lyckades,haha!
Min älskling och Patrik hos mig i lördags, något trötta efter fredagens bravader.



Så här såg det ut i lördags. Egentligen skulle jag på klassträff från 9:an men efter ett jobbigt samtal om en nära släkting som gått bort så kände jag bara för att vara hemma. Vi satt hemma hos mig och hade en chill myskväll istället med lite vin och massor med gott tilltugg som ost och kex, grönsaksstavar med dip, vindruvor, ostbågar, lakrits och choklad. Finns inget bättre än att vara med den man älskar, Alek såklart ♥

Kommentarer
Postat av: Lenita

HEJ :) fick du mitt sms ?? kram

2011-10-23 @ 10:59:11
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0