Jag är inte alkis,jag älskar bara vin


Detta är vad vi druckit hemma hos mig senaste veckorna. Inte så lite heller,
närmare bestämt 27 st tomma vinflaskor av vårat vin. I love it!




Rensade ur skåpet med tomma glasflaskor. Syns ganska tydligt vad vi dricker mest av i detta hushåll=)
Jacob´s Creek riesling, det enda rätta! Har druckit detta vin sedan vi upptäckte det, i samma veva som vi blev tillsammans och därför har det blivit "vårat vin" :)
Bara i mitt köksskåp hittade jag 27 st flaskor. Sen i boden..hos alek..på fest..ja, listan kan göras lång. Undra hur många vi druckit totalt?!
Skit samma, nu är frågan hur fan jag ska få med mig allt på cykeln till glas stationen som är en bit bort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0