Tisdag 21 juni 2011

Då var det väl på tiden att uppdatera här igen innan denna blogg gror igen.

Hej förresten. Har jobbat kväll idag så kom hem för en stund sedan. Är helt slut!
Vi har fått mycket mer att göra på jobbet så man jobbar arslet av sig nu för tiden. Kommer aldrig hålla i längden men finns inte så mycket att göra åt det känns det som. Vi jobbar på tills vi stupar helt enkelt*suck*

Köpt ny dator i helgen. Min stationära pajjade helt förra helgen när åskan gick och den gick inte att rädda. Hade planerat att lägga mina slantar på annat men dator är en nödvändighet för mig så när jag ändå skulle köpa en ny så passade jag på att köpa en laptop istället som jag länge velat ha. Kan lägga upp en liten bild på hur snyggingen ser ut. Blev iaf riktigt nöjd men nu är man några tusenlappar fattigare och det känns mindre kul.

Annars då? Jag flyger till Nice nu på lördag med familjen. Vår familj och min faster med familj har hyrt ett hus där och vi blir borta i en vecka. Det är min enda semester i sommar så jag ska verkligen passa på att njuta till max!
Hör ni det vädergudar, ge mig sol och värme i Nice. Ok?

Nu börjar mitt program jag ska se. Peace alla!


Här är den iaf, min fina Vaio. Jag blev riktigt nöjd, eller vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0