Mitt i veckan


Från lillebror Mickes student för nån vecka sedan. Grattis bror!




Idag är det onsdag och jag är ledig. Har egentligen massor att göra så att sitta här är väl inte prio ett direkt men men..
På fredag är det midsommarafton och många är lediga, men inte jag. Jobbar lång dag både imorn och på fredag så det är idag jag har tid att packa och dona. Ska ner på stan om en timme också, måste handla lite till resan och sen kl 16.20 har jag tid hos Lotta som ska snygga till mitt yttre något för andra gången=) hihi nyfiken nu? Kommer berätta vad det är jag gjort i ett eget inlägg sen så håll till godo.
Förresten, solen har tittat fram nu efter att ha lyst med sin frånvaro någon vecka nu. Skönt att du är tillbaka!
Nej ni, kanske skulle man ta tag i den stora hög med tvätt som ligger över hela min säng*suck*
Är tillbaka efter stan.
Peace på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0