Midsommarafton

tjena tjena!

Idag är det midsommarafton och dom flesta planerar för fest.
Själv blir det väl inte riktigt så livat som det brukar bli eftersom vi ska åka 8.30 imorn och då pallar jag inte vara trött och allra minst fyllesjuk + att jag fortfarande känner mig sjuk. Så denna midsommar blir relativt lugnt, har inte planerat in någonting alls men vi får väl se vad som blir av. Först och främst så ska jag packa allt så man har den biten klar. Kanske drar hem till familjen och äter lite god midsommarmat?
Om dryga timmen blir jag upphämtad av grannen så ska vi åka och handla lite dricka och ja behöver växla pengar. Typsikt mig att vara ute i sista minuten.
Nu måste jag sätta fart och hoppa in i duschen och bli klar här i kaoset.

Hoppas alla får en trevlig midsommar!
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0