Det blev en Milla


Här är hon inte många dagar gammal..så liten och söt!



Kul att hon vaknade, här liggerhon  i mitt knä och "pratar".



Nu har hon äntligen fått ett namn, Milla ska hon heta. Det är ju mini Sanne!



Ny jobbvecka och jag börjarmed en sovmorgon och jobbar en kort kväll, 16-21.
Helgen har varit bra, hunnit med att hälsa på hos Sanne, festat, ätit middag hos familjen, varit och badat fast utan bad. Mycket trevlig helg!
Helgen som kommer jobbar jag, är bara ledig onsdag och torsdag så denna vecka är inte den roligaste men som tur är jobbar jag bara så var tredje helg.

Nu ska det städas och om jag orkar blir det en maskin tvätt också. Skönt att få sånt gjort i början av veckan så kan man tänka på roligare saker sen=)

Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0