sega söndag

tjenamors!
Denna helg har känts hur lång som helst och det har varit en fartfylld helg. Men riktigt skoj har jag haft!
Idag mår man väl inte lika bra men de värsta är över, efter dusch och mat så känner jag mig någorlunda återställd efter nattens bravader=)
Har precis plockat in disken och satt på en maskin, har ju bott på skälby hos familjen hela helgen medans dom varit bortresta och hållt ett vakande öga på min kära bror så inte han skulle ställa till med nåt tok. Men han har skött sig skitbra så det fanns inget att oroa sig över och det visste jag redan innan.
Nu har jag iaf gjort mitt här och familjen kommer komma hem till ett städat hem ikväll. Jag är så snäll=)
Snart ska jag bege mig till Irsta och hälsa på Sanne och hennes bebis, ska bli såå kul att se den lilla tösen, jag vet inte om hon fått något namn än men de visar sig. Vi kan kalla henne ärtan så länge för de henne hon när hon  låg i Sannes mage.

Hoppas iaf alla andra haft en lika kul helg som jag haft. Riktigt bra drag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0