mycket jobb och födelsedagsbarn


Patric har blivit stor kille, 18 år och myndig idag. Grattis bror!




Snart är denna arbetsvecka avklarad. Har jobbat dagturer hela veckan och det känns i kroppen ska jag tala om, det är mycket med allt så man är verkligen trött när dagen är slut. Spar ju åtminstone pengar på ett gymkort;)

I söndags var jag ju och hälsade på Sanne med familj, den lilla tösen var ju huur söt som helst, och världens minsta! Blev så varm i hjärtat av att se hur hon låg i sin stoora säng och sov så sött. Nästa gång hoppas jag hon är vaken så jag får gosa lite mer med henne.Åh man blir så barnsugen när man ser dom små liven. Vill också!
Men kanske kan vara bra att ha en partner att göra barn med först haha..men den som letar finner ej enligt mig!

Nu ska jag ta en dusch och sminka mig lite för att dra till Skälby och fira min minsta bror Patric som fyller 18 idag, nu är du en stor kille=)
Avslutar med att säga GRATTIS BROR!
Pussar/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0