Fredag


Ute på altanen för 5 min sen och spanar raggarbilar..det är väääldigt vart!




Hej hej,
Idag är det fredag och återigen helg, yes!
Det är Power Meet så nu har hela Västerås invarderats av raggarbilar och staden har vaknat till liv.
Vädret verkar vara på vår sida också för än så länge är det strålande sol och 27 grader varmt=)
Jag tänkte springa ner i tvättstugan snabbt och sen lägga mig på altan och steka lite innan det är dags att packa väskan och röra sig mot skälby där jag ska bo över helgen. Min familj (förutom Micke) är i Göteborg över helgen och mamma var lite orolig att bror skulle ställa till med någon fest så därför vill dom ha storasyster hemma med ett vaktande öga, hihi.
Planer för ikväll har jag inget säkert än så länge men det lutar åt att festa och kolla in raggarbilarna.
Peace kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0