Tisdag 25 januari 2011

Tjolahopp!

Det kanske finns hopp för bloggen ändå, tänkte försöka återuppliva den för femtioelfte gången:)
Nej men seriöst så är jag riktigt dålig på att blogga själv men läser flitigt andras bloggar näst intill dagligen eller när jag får tid.
Men ibland får jag lite längtan till att skriva av mig och dela med mig av min vardag och just nu har jag ett sånt där ryck. Så vi gör ett försök till att försöka få denna blogg levande med jämnare mellanrum.

Jag vill inte kategorisera min blogg på något vis eftersom det kan dyka upp vad som helst här, allt som har med mitt liv att göra helt enkelt. Jag bloggar enbart för min egen skull och så länge jag tycker det är roligt att göra inlägg så fortsätter jag. För mig är det som en slags dagbok fast mer, där jag både delar med mig av min vardag, mina känslor, saker jag gillar, bra tips, recept och lite blandade bilder på allt och ingenting. Som sagt kan vad som helst dyka upp här. Så om ni tycker mitt liv verkar intressant så häng på bara:)

Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0