godmorgon=)


Här är min bror Marcus ute och flyter bland vågorna i Alanya, Turkiet
från i höstas då vi var där.Skulle hellre befinna mig i den miljön än här just nu...




Pigga och glada en morgon som denna?

Gick upp kl 8:15 idag och har hunnit druckit en kopp kaffe och ätit en smörgås i lugn och ro framför Vakna med the voice, gillar att ha sovmorgon och slippa stressa järnet.

Nu ska jag ta en dusch och fixa mig iordning innan mamma kommer och hämtar upp mig.
Vi ska gå en sväng på stan och käka lunch på något mysigt ställe. Solen verkar kika fram så innan vi rör oss in bland butikerna så ska vi ta en powerwalk ner mot öster mälarstrand, där är det fint att promenera!
Fast helt ärligt så har jag ingen lust med prommis i den här kylan, orka klä på sig massa extra kläder för att sen gå runt och svettas ihjäl i affärer. Ska försöka övertala mamma om att skippa prommisen men egentligen är det bara jag som är lat, borde fasen komma igång med mina powerwalks igen. Lat-Carro skyller på snön/isen!

Efter stan blir det jobb 16-20:45, det ska bli skönt med ett kort kvällspass, likaså imorn!
Sen jobbar jag med min kära granne Emma också, vi jobbar alltid bra ihop=)

Nej hörrni, nu måste jag bokstavligt talat kasta mig i duschen med racer-fart. Blir hämtad om 30 min och jag sitter här med pjamas liksom. Jalla jalla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0