bustie


Ungefär så här ser den ut. Min är köpt på Cubus för 249:-.




Här om dagen när jag rotade runt i garderoben så hittade jag en bustie som jag köpte för längesen.
Jag blev kär i den i affären och när jag provade den så satt den som om den var skräddarsydd bara för mig, därför var jag bara tvungen att köpa den.
Nu är ju bara problemet att jag inte använt den en endaste gång dårå och det känns ju bortkastat om den bara ska damma i en garderob resten av livet.
Därför behöver jag lite hjälp, vad ska jag ha den till?!
Under en kavaj? En transparant skjorta? Ja, vad liksom?





Kommentarer
Postat av: Lenita

jag ÄLSKAR korsetter!man kan aldrigha för många =) det är riktigt snyggt till ett par välsittande jeans (som jag inte äger :(( ) eller ja ihop med kavaj,eller vad du vill =)

2011-02-11 @ 08:55:43
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0