Bort med ful utväxt


Denna toning kommer från Loreal´s serie Casting creme gloss
och heter "Light Iced blonde" färg 1010 och ska alltså vara mer
skonsam mot håret än alla blekningar.





Hej på er!
Idag är det lördag och jag gick upp kl 10.
Har ätit frukost i lugn och ro (hatar att stressa på morgonen), och nu sitter jag med en toning i håret.
Brukar alltid bleka min utväxt ungefär varannan månad men det sliter ju så in i helvete på håret så nu tänkte jag faktiskt prova en skonsammare ljus toning istället så får vi se hur det blir.
Jag väljer alltid hårfärger med pärlemo eller åt det askblonda hållet för att det inte ska bli gult och jag vill inte ha ultrablont hår!
Ska bli spännande att se resultatet, skulle bara sitta i 20 min så dags att skölja ur det nu typ.
Hörs om en stund igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0