nystart?

Jag funderar på att börja blogga igen...
Är verkligen sämst på att skriva, men något annat som är ännu sämre är mitt minne.
Så av den anledningen skulle det kanske vara smart att ha en blogg där jag uppdaterar vad som händer i mitt liv.
Jag menar, en blogg finns ju alltid där och det är lite kul att gå tillbaka och se vad man gjorde för ett år sedan. Så långt räcker inte mitt minne;-)

Sen vill jag bara informera er som nu läser att jag är usel på att formulera mig och stava rätt så att ni vet.
Jag skriver i bloggen för min egen skull. Skriver om mitt liv, saker som händer, vardagen, tankar, ja allt möjligt kan dyka upp här. Jag förväntar mig inte att folk ska läsa min blogg, om jag var någon annan så skulle jag nog inte själv gilla den. Men det är som sagt för min egen skull jag skriver detta sen är det väl bara kul om någon fortsätter följa den och är nyfiken på mitt liv. Välkommen isåfall=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0