Torsdag

Goförmiddag.
Vaknade upp på soffan med ett ryck imorse, kl var 6.20!
Hade somnat ifrån allt igår med kläder och smink på mig.
Shit tvätten! Hann inte hämta min tvätt från tvättstugan igår eftersom jag somnade så det var bara att kuta ner dit fort som attan innan första tvättiden kl 7. Tur att jag vakna så tidigt, måste ha varit medvetet på nåt sätt.
Ingen hade iaf varit där nere än och all min tvätt låg kvar tur som de var=)

Har kollat på barnfilm hela morgonen. Både Madicken och Barnen i bullerbyn gick på tv1000 så jag fastnade framför det, lite nostalgikänsla över det hela. Men fan va bra Astrid Lindgren filmerna är!

Nu ska jag snygga iordning mig lite för om ca en timme ska jag åka och handla med mamma på Erikslund.
Ska bla köpa vita stenar till rabatterna på baksidan. Är tänkt att vi ska rensa bort allt ogräs, lägga plast över hela skiten och täcka över med stenar så behöver jag aldrig mer rensa dom där jävla rabatterna, smart va?:-)
Sätter hellre blommor i krukor och ställer dit och dekorerar med lite lycktor och sånt krafs. Jag tror det blir toppen när det är klart!

Förresten, när kommer den där värmen dom pratat om?
Jag ser inte skymten av nån sol ens=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0