Helgen som varit

Helgen har varit lugn, jag har varit magsjuk och tillbringat större delen av natten på toaletten. Skitkul!
Så nåt jobb blev det icke för min del denna helg, jag hade velat jobba inatt men det fick jag inte eftersom jag kan smittas=(

Så vad att göra?
Jo, jag borde sätta mig ner och plugga lite medicinsk grundkurs. Det är verkligen dax för mig att ta tag i det.
Jag har legat på latsidan senaste veckan och knappt öppnat boken. Inte bra inte bra!

Sen då.
Jag funderar kraftigt på att köra en veckas nyttigt liv.
Jag äter fel, fel, fel men ska vara glad att jag inte har några större problem med vikten ändå.
Men jag skulle vilja komma lite mer i form för även om jag är smal så är det massa daller och inte fasta muskler vi pratar om. Det vill jag ha!
Nu är det ju snart sommar också så kanske kan ha det som en liten morot att jag vill kunna vara nöjd och skitsnygg i bikinin;-)
Ok, imorn måndag börjar vi och så kör vi en vecka till att börja med.
Inget godis och onyttigheter, socker överhuvudtaget är bannlyst och inget vitt bröd ska jag äta.
Kolhydrater är okej men i mindre mängd. Någon som är på´t?!

Nu ska här städas och sen blir det plugg, nu kommer jag inte undan längre!

Ha en toppen söndag kära vänner=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0