Ha begär


Givenchy "ange ou demon" le secret.



Denna underbara doft kan jag inte få nog av!
Hade fått ett prov på denna någongång för längesen och av en slump så hittade jag den häromdagen i en byrålåda och testade den och tur var väl det för där hade jag missat något. Herregud vad gott den doftade!
Så nu har jag doftat ljuvligt två dagar i rad och tom Dan har kommenterat hur gott jag doftar.
Jag bara måste ha denna parfym för nu är provet slut och jag kan inte sluta trycka upp tröjan i näsan där doften fortfarande sitter kvar. Kommer inte tvätta min tröja förrän jag har parfymen i min ägo;-)
Synd bara att jag måste vänta ändå till slutet av juni innan jag kan köpa denna för skattepengarna...
Någon som har en att sälja lite billigare kanske?

love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0