Fredag

Idag är jag uppe tidigt på för att vara en ledig dag.
Det verkar bli fint väder för omväxlingsskull, härligt!

Fredag, härliga fredag. Jag älskar fredagar!
Även om det är en vardag och man brukar jobba så älskar jag känslan av att veta att man har hela helgen framför sig och måndagen är låångt bort!
Egentligen skulle jag varit ledig hela helgen men nu har jag tackat ja till att jobba extra några timmar imorgon fm, 6.45-12. Riktigt segt att börja så tidigt men det ska nog va genomlidbart när jag vet att jag får gå hem kl 12.

Denna lediga dag tänker jag inte slö bort dock.
Just nu käkar jag lite frukost och dricker mitt morgonkaffe med mjölk, sen tänkte jag fixa mitt trappstäd så man har det överstökat. Här hemma skulle det också behövas städas så det är väl planen för dagen.
Funderar även på att dra av två varv i spåret nu när det är så härligt morgonväder sen ska jag ta en lååång dusch och fräscha till mig själv så jag blir något snyggare;-)
Kvällens planer väntar vi med, har inhandlat lite starkare drycker utifall att men när jag tänker på att jag ska börja jobba 6.45 så känns dom planerna inte så stabila då det är förbjudet att komma full till jobbet. Självdisiplinen fungerar inte efter ett glas vin så jag vet hur det skulle sluta.
Jaja vi får väl se hurdann kvällen blir.

Får önska en trevlig helg oavsett om ni ska ut och göra stan eller jobba.
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0