No good ice cream

Detta inlägg ligger i kategorin Tips men det är alltså ett tips som jag inte vill tipsa om. Förstår ni?
Jag tipsar er om att inte smaka denna glassen. Nu hajjar ni nog=)




Magnum Temptation från GB Glass var ingen temptation för mig direkt.
Dyrare,mindra och äckligare skulle jag vilja sammanfatta den!

Tacka vet jag Classic och vit choklad är inte heller så dum=)





Vilken är din favorit bland Magnum-glassarna?
Min är och har alltid varit den vanliga Magnum classic. Ingen slår den!
Idag när jag gick till pizzan och skulle ha min älskade Classic så var den slut=( Valde då istället att prova en av dom senaste Magnum "Temptation", ni vet den som ligger i en ask istället för vanligt glasspapper.
Varför har dom valt att förpacka glassarna i en töntig liten låda/ask för? De är väl bra onödigt!
Kanske för att man inte ska se hur liten glassen är? För den är mycket MINDRE än dom vanliga Magnumarna!
För det tredje så var glassen dyrare än dom andra Magnumarna så man förväntar sig verkligen en riktig smakupplevelse. Men till min besvikelse så var den inte ett dugg märkvärdig, jag kan inte ens säga att den var särskilt god alls. Chokladen var äckligare, nötterna såg ut som kaffebönor och smakade skit,vaniljglassen var inte alls lika len och krämig som på classic, det ända som var gott var isåfall kolasåsen men den var det snålt med. Jag kommer inte köpa den igen iaf!
Inget slår Classic. Som jag skrev i början: är och har alltid varit min favvoglass, och kommer alltid vara kan jag nu tillägga=))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0