Kan du ladda upp bilder?

För en gång skull så fick jag lite mer blogg-lust och tänkte faktiskt försöka anstränga mig med några roligare inlägg och tillåmed bjuda på en bild eller två för ovanlighetens skull. Jag menar, det var väl ändå X antal veckor sen sist..eller rättare sagt månader!
Men vad tror ni händer när jag ska ladda upp bild-jäveln här i inlägget? Tror ni det funkar eller?!
Error nånting stod det i rutan som ploppa upp.
Såklart så är det alltid nåt som ska krångla, det är ju typiskt!
Men den här gången var det inte mitt fel, inte min dator heller utan nu var det blogg.se som krånglar. Så det så!
Blev faktiskt skitsur nu, bara för att jag försökte.
Blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0