Fredagsmys på hemmaplan

Blev inte kvar hela kvällen hos svärmormoren. Kapade några buskar och rensade en massa i hennes trädgård och så bar vi ner några utemöbler i källaren. Som tack för hjälpen så fick vi mat och en hundring. Tack snälla!
Sen tog vi en liten prommis innan vi tog bussen hemmåt igen. Vilket skönt väder vi haft idag, riktigt varmt ju!
Man får verkligen passa på att njuta och ta tillvara av dom här sista soldagarna för sen vet vi ju vad som väntar, mörker i ett halvårs tid typ! I hate it!

Vi bestämde oss för att ha en lugn kväll iaf, jag har haft lite skallebank nu på eftermiddagen/kvällen och då är man inte så sugen på att göra nåt alls. Bankandet i skallen gick tack och lov över efter lite vätska+alvedon.

Nu på kvällen har jag käkat lite matrester från den goda kasslern jag gjorde igår och så blev det glass framför tv:n. Har tänt ljus och tagit fram gotteskålen så ska väl dra mig tillbaka till soffan och göra Dan sällskap, det ser riktigt inbjudande ut;)

Vad händer i helgen då?
Själv ska jag träffa pullisen imorn och åka lite bil=))

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0