Torsdag

Sov rätt länge imorse så nog ska man vara utvilad allt=)
Sen jag gick upp så har jag inte gjort speciellt mycket.
Satt ute på altan och åt lite frukost och läste vlt, skönt att solen tittat fram så man blir lite gladare!
Sen kletade jag på mig lite smink som vanligt så nu känner man sig som en människa. Dan har varit duktig han och setat med telefonkatalogen och sökt jobb. Det känns ju omöjligt att få jobb just nu, inga ställen verkar behöva folk!
Själv skulle jag också behöva mig ett till jobb, trivs jätte bra på Timta men vad gör man när tiderna inte räcker till=(
Måste ju klara mig ekonomiskt och det gör jag verkligen inte på tiderna jag fått denna månad. Jag har endast 4 tider på en hel månad! Vart ska jag få pengar ifrån? Måste nog skaffa ett till jobb så småningom och då skulle jag vilja jobba i klädaffär faktisktm,eller i skolan/förskolan=) Men vi får se, hoppas ju alltid att man får fler jobbtider så man klarar sig.

Nu ska vi ut på en prommis och sen hoppas jag Nettiz ringer=)
Mat ska man laga också, men vad för nåt?Förslag?

See you later alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0