Söndag=städdag

Det blev ingen middag igår hos svärmormor som planerat. Vi fick inte komma när vi sa att vi är förkylda och eftersom Inga-Lill är nyopererad så är det lite extra känsligt med smittan. Men svärmor som är i v-ås denna helg ville så gärna träffa oss så vi bestämde att hon skulle komma hit på fika idag istället.
Här ser det ut som en tromb dragit förbi så det behövs verkligen städas innan nån gäst kommer innanför dörren.
Men nu blir det inget besök ändå, tror nog vi skrämmer iväg alla med våran förkylning som kanske kan vara en början till svininfluensan! Man vet ju aldrig...
Besök eller ej, städas måste det i vilket fall som helst göras, ett ont måste men som är jävligt skönt när det är gjort. Rent och fint är ju min grej, förstår inte hur det kunnat blivit såhär ;-)

När vi är klara med städningen så tänkte jag ta en biltur till IKEA, en liten belöning för att vi städat så bra=)
Behöver inhandla lite av det vanliga som alltid följer med från IKEA dvs värmeljus, stearinljus, servetter bla.
Måste ju passa på att åka dit nu när jag har bil eftersom det ligger i andra änden av stan, att ta bussen dit tar liite lång tid. Ska bli skönt när dom öppnar IKEA på Erikslund istället!

Nej gott folk, nu ska min sexiga städuniform på så ska jag piska Dan  med mattpiskan så det blir nån fart på städningen;-) Jiiiha!



Ett tips: att klä ut sig såhär när man städar. Städningen blir mycket roligare och man känner sig otroligt sexig..haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0