Söndag

Hej hopp!
Idag blir det en sån där seg dag hemma bara. Jag ska snart ta en dusch och sen klä på mig lite sköna hemmakläder. Det blir nog en tjock stor tröja med leggins till och sen ett par stora varma sockor. Riktigt höst-inne-mys!

Fick just ett erbjudande om att städa lite i en renoverad lägenet och tjäna 1000 spänn. Lätt värt det!
Såklart kommer jag och Dan hjälpas åt så det går fortare. Men är man i behov av pengar så är det många bäckar små som gäller. Ska även städa hemma hos mamma nån gång då och då för att tjäna en slant, eller dom ska ju betala min greklandsresa i vår så därför ska jag jobba som bara den!

Imorn är det jobb på Timta som gäller. Det var längesen jag jobbade där nu, skönt att komma in i allt igen innan man glömmer bort för mycket=)

Nej, en dusch var det och sen får vi se vad det blir av denna mys-söndag..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0