Snart läggdags

Det var mysigt att komma hem till mamma och pappa. Följde med och handlade och sen laga vi mat tillsammans. Bara jag,mamma och pappa. Alla brorsorna var ute på vift. Mysigt var det iaf att känna lite kärlek från mina föräldrar!

Sen skjutsade pappa hem mig och så har jag och Dan lagat mat till honom eftersom inte han ätit nåt.

Nu ska jag snart lägga mig i soffan och glo lite på tv innan sängen väntar. Ska lägga mig tidigt ikväll har jag bestämt. Orkar inte sitta uppe så länge heller, så himla skönt att sova och drömma om massa trevligheter förhoppningsvis.
Drömmar är bland det bästa som finns!

Tack för att ni finns och ta vara på varandra där ute!

Imorn är en ny dag med nya möjligheter och jag ska försöka vakna upp med en positiv inställning och göra dagen till det bästa jag kan just nu.

Godnatt kära vänner och läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0