På jobbet

Nu är kl över 2 på natten och jag har mindre än5 timmar kvar av mitt arbetspass=))
Jag har precis gjort klart efterrätten tills imorgon, det blir riktig chokladpudding för dom boende!
Gjorde några extra så det ska räcka till oss personal både på natten och imorn på dagen.hihi..
Så omtänksam jag är då=)

Har precis rondat också och alla sover så sött. Hoppas dom sover såhär bra hela natten så man slipper springa på larm. Känner mig lite trött faktiskt så jag ska snart gå ut och ta en nypa luft.
Sen ska jag nog sätta mig i massage-stolen och få 20 min skön stund. Finns inte ett skit att se på tv så därför sitter jag här. Funderar på att skriva ett brev till tv4 och klaga på deras helg-tv. Den suger ju!
Här på jobbet har vi bara kanalerna 1,2,4 och 6:an konstigt nog men där finns inte heller nåt sevärt.

Nej, en nypa luft nu vare.

Hoppas alla ni lediga haft en kul lördagskväll.
Darling min är hos en polare och kommer hem imorn förmiddag och väcker mig då. Mysigt att få bli väckt av han=))) Love you babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0