Onsdag

Ledig hela jävla veckan och jag börjar tröttna på att bara gå hemma så idag drog vi ner på stan en sväng. Eller Dan hade faktiskt möte på nåt ställe genom ams och så kom jag ner och mötte upp han.
Lämnade tillbaka en svart tråkig tunika på Bikbok för att istället hitta en as-läcker liten svart tajt klänning på Indiska som också var billigare=)) Hittade även ett brunt brett skärp med dubbelspännen såå mycket jag!
För övrigt så var det värsta mötesplatsen inne på Indiska. Först träffade vi Nettiz och Lollo, sen dök även Sanna och Camilla upp från ingenstans och när vi sagt hejdå till dom så kommer Theres och hennes kompis. Handlar alla på Indiska eller? Själv har jag inte varit in där på säkert ett år för jag glömmer lätt bort den affären fast dom gånger jag väl är där så hittar jag alltid nåt=)
Det måste varit ödet som gjorde att jag stötte på Nettiz där inne också, vi har inte pratat med varann sen i mitten av april så det blev ju lite knäppt att bara springa på varann sådär men samtidigt var det nog bra så vi får reda ut allt för vem vet när vi annars skulle tagit kontakt med varandra?
Bestämde allafall för att ses imorn och hon ska ringa ikväll också. Känns bra att få prata ut ordentligt!
Sen gick vi till svär-mormor och hjälpte till med några handtag där innan vi gick och käka på pizzan som ligger där i närheten. Sen hade vi tur som bara råkade se vran buss så vi drog hem.

Nu ska jag ta en promenad i spåret och palla ett äpple eller två på vägen för dom är så goda här hos en granne=)
Törstig är jag visst också kom jag på. Ge mig en cola tack!

Hörs väl senare kanske, försöker ju bättra på mitt skrivande litegranna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0