Onsdag

Halva veckan nu=)

Jag har precis druckit lite kaffe och ätit kladdkaka med vispgrädde. Smaskigt!
Blev så godis sugen igår kväll så jag skulle kunnat dödat för en liten lakritsnapp, godis suget försvann aldrig så därför kom jag på att baka kladdkaka, de stillar iaf ens socker sug och det är inte godis så det lär ju vara helt okej att äta det eller?
Med lite kladdkaka till hjälp kommer jag lätt fixa den här veckan utan godis,  de är ju snart fredag och då får jag äta godis ju=) Hehe!

Nu ska jag klä mig och fixa lite make så jag är färdig när Dan kommer hem. Ska låna hans busskort och åka fram och tillbaka till stan bara lite snabbt och byta två saker.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0