Monday

Det är måndag, de innebär att det är dags att fylla kalendern med en ny veckas planering=)
Jag gillar verkligen almenackor/kalendrar! Dels är det skönt att ha koll på allt och man får en bra översikt över hur veckan ser ut. Jag gillar ju som dom flesta vet struktur och planering.
Sen att jag annars lätt glömmer bort saker är en annan anledning till att jag äger en kalender;-)
Än så länge ser denna vecka rätt lugn ut. Jobbar kväll idag och nätterna onsdag, torsdag.

Gick upp sjukt tidigt idag. 6.45 vaknade jag och gick på toa. Kollade på kl och kände mig rätt utvilad så jag gick upp och åt frukost och kolla tv, vakna med the voice. GRYMT BRA!

Tänkte försöka hinna tvätta en maskin eller två innan jobbet men jag fastnade här vid datorn..
Ska kila ner och kolla nu om det finns någon tid ledig så kanske det hinns iaf, eller så tar jag med mig skiten till jobbet och tvättar där=)

Ha en wonderfull day everyhoppa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0