Min lördag

Oj vad snabbt denna dag försvann!

Måste ta och vända tillbaka på dygnet för annars kommer jag aldrig orka upp till jobbet på måndag, idag sov jag till 12 nåt..
På eftermiddagen så var jag med Nettiz. Hon hämtade upp mig här sen drog vi ut på en liten biltur till bla Åsby, lite runt i Hallsta, IKEA och sen avslutade vi med fika på stan. Käkade såklart baguett med skagenröra på Kalle´s=)
Sen när dom stängde kl 20 så drog vi hem till mig och satt och pratade lite till tills kl blev drygt 22.
Eftersom vi inte träffats på några månader så hade vi en hel del snack att ta igen. Vi har alltid mycket att prata om i vanliga fall, fatta att då inte pratat på 4 månader!
Tro mig, vi pratade konstant i säkert 6 timmar utan minsta lilla avbrott haha..och nog hann vi prata allt,så mycket bil som vi åkte=)

Skönt att vi rett ut allt och skönt att ha min Nettiz vid min sida igen. Som det ska vara helt enkelt!

Bästa vän kommer alltid att vara bästa vän och de gäller dig med Sanne, ALLTID!


Sen finns det en annan människa som jag är besviken på, som har sagt en del onödiga saker till andra som hon inte alls hade behövt säga. Jävligt onödigt och rent av elakt av dig tycker jag!
Hur kul hade du tyckt det var om jag berättade saker om dig?


Tack för denna dag gott folks.
Nu ska jag kolla lite andra sidor innan sängen ropar mitt namn.
Puss och Godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0