Lördag

Hejsan alla!

Den här veckan gick jävligt fort!
Jobbade ons,tor natt bara, annars har jag inte gjort så mycket denna vecka. Var på stan en dag och så fikade jag med Sanne också ja. Men annars har jag hållt mig på hemmaplan tror jag.

Idag har jag sovit rekord länge, gick upp kl 15!
Ens sovrutiner rubbas kraftigt när man jobbar natt. De är lite suckigt de! (ett ord Sara har lärt mig)
Idag är vi bjudna på middag hos svärmor och mormor, ska dit vid 18-19 tiden så jag ska nog hoppa i duschen snart och börja göra mig iordning.
Får se vad vi gör ikväll? No plans iallafall..

Ville bara skriva hej och lite till så nu vet ni att jag lever.
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hi Hi... Roligt ord va?



2009-09-05 @ 21:06:35
URL: http://chitastic.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0