Inge mer choklad nu

Usch vad jag mår illa nu!
Har proppat i mig alldeles för mycket sötsaker. Speciellt choklad! Jag som inte ens gillar choklad så där överdrivet mycket som andra kan göra. Tror man kan få nåt slags chokladberoende. Kan man de?
Det är min teori iaf för allt började för kanske 2-3 veckor sedan då jag köpte min Magnumglass och en chokladkaka en kväll. Sen blev jag sugen på samma sak kvällen efter och så har det fortsatt sådär.
Så jag har mosat i mig choklad varenda kväll!
Inte alls likt mig. Men nu är jag som sagt spyfärdig och har nog snarare fått avsmak efter att ha ätit alldeles för mycket av den bruna skiten.

Därför tänker jag nu utmana mig själv och ha ett godisuppehåll, eller iaf chokladuppehåll!
Detta kommer inte bli en enkel avgiftning för mig som äter godis varje dag men jag ska tammefasen göra ett seriöst försök!
Ska vi säga from nu - en vecka fram? Eller kanske månaden ut?
Vi tar en vecka i taget. Nån som är på?

Obs! Undantag lördagar eller helgen, då FÅR man unna sig lite godis ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0