Hej söndag

Sov skit länge idag. Har drömt as sjuka drömmar också men sånt tycker jag är kul. In i drömmarnas värld kan allt hända=)

Nu har jag morfar här på besök, han har bänkat sig framför viasat hockey såklart, det var nån match han skulle se och eftersom han inte har kanalen hemma så cyklade han hit och låna vår tv. Gulligt tycker jag!

Själv väntar jag på min sega karl som tar 100 år på sig. Han skulle in till stan och göra nåt ärende men nu har det gått några timmar. Har inte sett dig alls idag ju babe=(

Sen ska jag åka och lämna bilen också, helt ovärt att ha den över helgen när jag jobbat, har ej hunnit använt den nånting ju!

Fan vad jag svettas, äre så varmt idag?
Konstigt väder så här på hösten, inget att lita på för rätt var det är så vänder det.

Nej, nu ska vi fika här jag och morfar=)

Puss.

So Happy that i´m mee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0