Härliga fredagskväll!

Då har jag alltså en natt ledigt idag för sen ska jag jobba igen imorn natt=)
Sov as länge idag. Bad Dan väcka mig runt 11.30 men sen somnade jag om och sov till 14 nåt.
Kommer nog sitta vaken rätt sent ikväll/natt bara för det.

Drog hem till mina föräldrar och lånade bilen. Åkte till maxi och handlade lite ch sen blev det även en sväng förbi kalasgott. Skönt att ha laddat upp med mat och gotta för helgen.

Ikväll har vi en lugn myskväll all by ourselfs. På vardagsrumsbordet står en stor skål med godis, en skål med chips och en ask med vindruvor och lite nötter. Har allt jag behöver just nu så jag är nöjd!
Snart ska vi sätta på nån rulle också. Nice!

Skriver kanske igen senare om jag sätter mig här igen.

Ha en underbar trevlig helg alla goa vänner och läsare!
Pussar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0