Fredag

Hejsan hoppsan allesammans!

Idag är det fredag, favoritdagen tror jag allt=)
Har precis gjort min trappstädning så det känns skönt att ha den avklarad!
Lättförtjänta pengar måste jag säga, tar typ en kvart att städa vårat trapphus och det gör jag varje fredag för en femhundring i månaden!

Nu ska jag packa ihop mina grejer för vi ska dra till svärmormor och hjälpa till lite där, vet inte om vi blir kvar där hela kvällen,eller om vi sover över eller om vi drar hem. De visar väl sig men därför måste jag packa en väska utifall att så man har ett ombyte iaf=)

Jaja, vi får la se hur det blir.
Sen ska jag väl förmodligen träffa Nettiz en sväng också, kanske kan ta en fika på staden? De skulle va mysigt=)

Nej, tåget eller bussen går om en halvtimme så bäst jag sätter fart här.

Trevlig helg kära läsare!
Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0