Fan då!

Känns som jag börjar bli sjuk=((
Känner mig hängig och fryser och svettas om vartannat. Tror jag har feber men kan inte kolla eftersom jag inte ägen en temp. Funderar på att åka hem till familjen och äta där och bara softa lite och kolla om jag har nå feber där.
Sitter ju ändå bara själv här nu och ruttnar..haha!
Dan är med Micke och han kommer inte hem förrän till kvällen så om jag inte vill sitta här i min ensamhet så känns familjen som ett rätt bra förslag. Tänk vad skönt, familjen finns alltid där. No matter what så ställer dom upp och man är alltid välkommen. Det är en trygghet de!
Kan inte föreställa mig ett liv utan sin familj. Hur fan orkar ni som förlorat en förälder eller tom båda? Jag begriper inte hur man fixar det! Beundrar er verkligen!

Nu ska jag fika färdigt med mitt as-starka kaffe och kockosboll. Sen får vi väl se hur jag gör.

Vill bara att ni ska veta, mina kära vänner! Ni betyder så sjukt mycket för mig! Tack för att ni finns där för mig och jag finns här för er också.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Man väljer ut en egen familj.

Mina föräldrar(biologiskt) lever. Men för mig är iaf pappan död. Mamman väntar ag på att hon ska komma "till sans" och fatta vad hon pysslar med.

Värre för dem som haft en mamma/pappa som gått bort. Jag har ingget, men kan ibland sakna MIN mamma som jag hade förut.

Ja ni som har en familj var rädd om den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0