Boktips



"Låt dig inspireras av bokens ljusa, lantliga hem och skapa själv
en romantisk eller mer robust lantstil hemma med hjälp av handfasta tips
och kreativa idéer till både stort och smått" står det på baksidan av boken.





Minns ni att jag beställde några böcker från Adlibris som jag hämtade ut för bara någon vecka sedan. Tänkte att jag skulle berätta lite om en av böckerna som jag även vill tipsa om.

Boken heter "Inred och dekorera ljust och lantligt" och är skriven av Anna Örnberg som jobbar som inredare och formgivare och är även känd från flera tidningar med sina inredningstips mm.
Detta är en fantastisk bok för oss som gillar den vita lantliga stilen, shabby chic, fylld med massa vackra inspirerande bilder, smarta tips och gör-det-själv projekt.
Kreativiteten bara sprutar och man vill sätta igång och göra om omedelbart, jag tex ville måla om precis allt till vitt och köpa massa gamla slitna möbler på loppis efter att ha bläddrat lite i den!
Inspiration får man bara av att titta på boken, en bok man inte vill ställa i bokhyllan utan förtjänar att ligga framme, synligt så att andra också kan inspireras av den.
Jag blir glad av min bok och tack vare den kommer jag att ha väldigt mycket hemma-pyssel i höst.
U n d e r b a r t !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0